روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

اینفوگرافیک|نگاهی بر حملات دزدان دریایی نیجریه در سال 2016

خلیج گینه همچنان در آب های جهان و تجارت کشتیرانی به عنوان یکی از پرخطرترین مناطق در معرض خطر حملۀ دزدان دریایی به حساب می آید.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۴۷
اینفوگرافیک|نگاهی بر حملات دزدان دریایی نیجریه در سال 2016به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از شرکت مدیریت ریسک EOS، خلیج گینه با ثبت دست کم 52 حمله به شناورهای تجاری در سال 2016 میلادی ناامن ترین منطقه باقی ماند.
بر اساس این گزارش، دزدان دریایی مستقر در منطقۀ Niger Delta خلیج گینه مسئولیت حمله به شناورهای تجاری، سرقت های مسلحانه، سرقت سوخت و گروگان گیری خدمه برای دریافت خون بها را بر عهده گرفتند.
این گزارش ضمن اشاره به ورود موج جدیدی از ناامنی و حملات نظامی دزدان در منطقۀ Niger Delta و در ماه ژانویه سال 2016 میلادی ادامه داد: طی سال گذشته دزدان دریایی نیجریه از دزدیدن شناورها صرفنظر کردند و در عوض خدمه را برای دریافت خون بها به گروگان گرفتند.
در سال 2016 میلادی نفتکش ها، شناورهای تدارکاتی فراساحل، فله برها، کانتینربر، حمل کالای عمومی، تانکرهای حمل LNG، شناورهای صیادی، یخچال دار، بارج و شناورهای حمل خودرو در معرض خطر حملۀ دزدان دریایی در نزدیکی سواحل نیجریه بودند.
اینفوگرافیک ذیل بازتاب کلی حملات دزدان دریایی نیجریه در سال 2016 میلادی را نشان می دهد:
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار